Dupa ce se nasc, oamenii traiesc asa cum doresc.
Mai tarziu, ei gasesc un colt negru-n a lor fire,
Caruia ii spun fericie.
Doar abtine-te! Nu trece de-ale luminii limite!
Hai sa mergem, fara ca de intuneric sa ne atingem!

Vita-i o curva, deci daca pentru tine e usoara,
Mai tarziu o sa te doara.
Stai, incotro se indreapta lumea?Nu conteaza ,
Oricum voi merge oriunde voi vrea.

Vad lucruri pe care niciodata nu le-as avea,
Pe care, numai in timp le-as castiga.
E vreo cauza pentru care inima mea le controleaza?
Niciodata habar de ele nu am avut,
Insa mereu ca idealuri le-am avut.

Nu sunt mai bun decat acesti adulti de puteri sleiti.
Chiar si-ntr-un vis de-as fi,
Mai bun ca ei nu as putea fi,
Insa nimeni nu poate atinge
Clocotul din al meu sangele.

Ploaia neagra ma va uda,
Pana a mea piele se va inmuia,
Dar stiu ca ceva din mine o sa se schimbe
Si mai bun eu voi ajunge.

Asta e mandria mea
Care-mi umple toata fiinta.
Clocotul din sange nu imi va pieri
Pana ce nu voi muri
Spre visul meu voi alega
Si nicicand voi ezita.
„Ao-no Exorcist”

3 răspunsuri »

  1. corvusdd spune:

    Un om „luminat” vede in cel mai dens intuneric…. si lumineaza in jur. Fericirea este propria ta fericire, dar trebuie diferentiat de „fericirea iluzorie”. Acela este intunericul.

  2. Care e ”întunericul”, fericirea în sine sau căutarea fericirii, sau necunoscutul?
    Oamenii de obicei ”mor” pentru că nu au curajul de-a ieși din granițele setate de lumină, sau, altfel spus, le este frică să calce în locurile care nu sunt luminate de lanterna pe care o țin în mână tremurând.

  3. danuta13 spune:

    mega like…super like…extra like…:)

Lasă un răspuns

