1. Uită lucrurile bune din viaţă şi concentrează-te asupra celor rele.
2. Atribuie o valoare excesivă banilor.
3. Gândeşte-te că eşti indispensabil pentru slujba, comunitatea şi prietenii tăi.
4. Consideră că eşti impovărat de muncă şi că oamenii încearcă să profite de tine.
5. Gândeşte-te că eşti excepţional şi că ai dreptul la privilegii speciale.
6. Fii convins că îţi poţi controla sistemul nervos prin pură vointă.
7. Uită drepturile şi sentimentele altora.
8. Cultivă o aparenţă pesimistă tot timpul.
9. Nu uita niciodată un necaz.
10.Nu uita să-ţi pară rău pentru tine.

 

 

Ghici ce sunt?

Sunt tovarășul tău permanent.

Sunt cel mai mare ajutor

Sau cea mai grea povară.

Eu te împing înainte

Sau te trag în jos să eșuezi.

Eu sunt cu totul în subordinea ta.

Jumătate din lucrurile pe care le faci

Ar trebui să mi le lași mie să le fac,

Și sunt în stare să le fac repede și bine.

Sunt ușor de folosit,

Dar trebuie să fii ferm cu mine,

Arată-mi exact cum vrei să fie făcut ceva

Și după câteva lecții îl voi face automat.

Sunt servitorul oamenilor puternici

Și, văi, și al tuturor rataţilor.

Pe cei care sunt mari, eu i-am făcut mari.

Pe cei care au eșuat eu i-am dus la eșec.

Nu sunt o mașină, deși

Acționez cu precizia unei mașini

Plus inteligență unui om.

Poți să mă folosești pentru a câștiga,

Sau pentru a te ruină;

Ia-mă, antrenează-mă, fii ferm cu mine

Și voi pune lumea la picioarele tale.

Fi superficial și te voi distruge.

Cine sunt?

Lasă un răspuns

